torsdag 23 april 2009

Dagens




Halsband m texten Happy
Dagens outfit:
Randig topp Gina tricot
Kjol Sisters
Skinnjacka Flash
Strumpor H&M
Skor Björn Borg
Halsband Diddi design
Nitarmband Lindex
Det är strålande solsken utanför jobbfönstret men jag sitter vid datorn under flitens lampa. Jag skulle gärna vilja bege mig uuuut! Har hört att det ska bli sommarvärme de närmaste dagarna undrar just vad man ska sätta på sig då? Jag vägrar att visa alvedonvita ben och orkar inte riktigt pilla med brun utan sol...
Idag är jag mätt och belåten! Jag har ätit en god och fräsch räksallad och känner mig så nöjd så, tack för peppningen igår! =)
Håller ni på och renoverar er själva inför sommaren?

6 kommentarer:

Hanna sa...

Snyggt!

Bim HD sa...

Hela veckan lång - ursnyggt. Snacka om att ha mycket snyggt i garderoben... plockas fram massor, för mig tidigare icke sedda saker, varje gång man tittar in. Hm, och vill-ha-begär väck till liv också ;)
Jag önskar mig en kortare svart skinnjacka, japp. Drömmer vidare om man säger så ;) Men, utan drömmar - vad vore väl livet då?
Må så grankott...

Miss M sa...

Supersnyggt som vanligt =) Älskar den rosarandiga tröjan =)

Tog mig hem vid 14 tiden idag, har suttit ca 20 min i solen, men fick gå in då jag redan lyckats bränna mitt skenben *hmmm*. Känns lite så där med solandet i dessa tider. Men vill ju va brun, inte albylvit mer =( dessutom har jag ingen ork med BUS lr att ligga still och vänta på att bli brun *suck*. Vad göra då liksom?!

IngelaMollly sa...

Hanna: Tack snälla! =)

Bim HD: Men tack! =) Nu blir jag nästan lite generad! ;-) Jag har svårt för att slänga och har kaos bland mina kläder just nu ;-)
Och önska är ju i alla fall gratis ;-) Ibland kan man göra otroliga fynd på Röda korset och på liknande ställen.

Miss M: Tack gulle dig =)Så skönt du har det. Jag får nog ta och sadla om tror jag... Vårsolen är urstark nu så det gäller att passa sig jag brukar inte sitta mer än 10 min i början.

Anonym sa...

Åh vilken fin skinnjacka! Har själv säkert ett dussin skinnjackor i gömmorna, men det finns alltid plats för en till...Läder är ju dessutom ett material som åldras så snyggt (till skillnad från undertecknad!)

Finska pinnen A

IngelaMollly sa...

Agneta: Tack =) Visst kan man aldrig ha för många skinnjackor? Jag är väldigt sugen på en mockajacka också men man kan ju inte få allt ;-) Jag tycker oftast de riktigt gamla skinnjackorna är snyggast för det blir en sådan fin slitning.Ja tänk om man kunde åldras med behag men jag tror att du är jättefin! =)