onsdag 19 augusti 2009

Australiensisk tesked







Bilder från Free fashion

Morgon alla! Mitten av veckan och sommaren tar kanske sin sista suck eller blir det Brittsommar månntro? Hursom helst så gäller det att njuta så länge det varar och låta kroppen suga in så mycket solvitaminer som det går innan det är dax för höst och vinter. Visst är det lite svårt att klä sig nu så här mitt i mellan två årstider?
Free fashion har fått in ett nytt märke One teaspoon som jag gillar mycket, unik och fräck design som ser bekvämt ut. Ser lovande ut! =)

6 kommentarer:

sara sa...

Visst är det knepigt att klä sig rätt. Man vill inte frysa på morgonen men inte heller bli för varm mitt på dagen. Smart kanske att klä sig i klänning eller tunika med kofta och leggings som man sedan lägger ner i handväskan. Får bli de stora handväskorna en stund framöver tills hösten tagit över ordentligt :)

Jättefin vit tunika du visade upp i inlägget nedan!

Miss M sa...

oooh I like =)

Ja, vad är detta, värmebölja ska komma in liksom *suck*, jag vill inte MERA nu, jag vill ha höst! *Basta liksom*

Att ha det gott sa...

såg också dem Läckra

IngelaMollly sa...

Sara:Tack =) Ja det är inte det lättaste att klä sig just nu fast det var bra tips du hade där =)

Miss M: Mmm, läckra inte sant? Ja nu vill vi ha krispiga och fräsch höstvindar ;-)

Att ha det gott: Ja visst är de?

Pia Wester sa...

Dom är verkligen ascoola! Och så underbart mjuka och sköna :-)

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: Kan just tänka mig hur sköna de är... Vill ha!