torsdag 6 augusti 2009

Torsdag 6 augusti


Idag:
Klänning MQ Sandaler Donna Girl Guldsmyckena Armband Pearls for girls, Bianco och African art
Jeeez it's hot hot hot och jag smälter snart bort ;-) Vi har varit på två lägenhetsvisningar idag superfina båda två och nu är det riktigt riktigt svårt att välja vilket vi vill satsa på. Månadskostnaden blir densamma så det hjälper oss inte på vägen... Tror nog att vi får åka till bryggan vid vår båt för ett kvällsdopp och lite dividerande sinsemellan...

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Vilken fin klänning
härlig färg
nu blev jag nyfiken Skulle ni inte köpa hus

Camillas dagar sa...

Vad spännande med nya husplaner! :) Var i landet bor ni? På din balkongbild tycker jag nästan att det ser ut som Malmö.
Själv bor jag strax utanför Gävle.
Jag lägger till dig på bloggkoll, gillar din blogg. :)
Kram kram!

Camillas dagar sa...

Hej igen! Nej, då är vi ju inte alls långt ifrån varandra. Västerås är jättemysigt ju. :)
Och lycka till med lägenheterna. När skulle ni bestämma er?
Kram!

anna sa...

supersnyggt Molly, du passar verkligen bra i den färgen!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack =) Jo vi velar lite hit och dit eftersom vi har olika viljor ;-)

Camilla: Ja och tack =)Vi har lite halvbestämt oss idag...;-)

Anna: Tack =)