fredag 7 augusti 2009

Fredag 7 augusti

Idag:
Blus Flash Jeans+skärp Lindex Sandaler Din sko Fjärilshalsband Guldfynd Armband Pearls for girls
Vilken intensiv dag! Det har varit så varmt och har hänt en hel del saker... Vi är väldigt väldigt nära ett bostadsköp just nu. Måste bara vrida vända hit och dit det är ju stora saker det här... Sov inte mycket natten som var och det lär jag väl inte göra i natt heller ;-)
Tidigt i morgon åker jag och äldsta sonen V ner till Malmö, härligt! Jag hoppas på havsbad, besök i Västra hamnen, middag på Lilla torg, besök i klädaffärerna och annat roligt. Jag tycker mycket om den staden =)
Vet inte hur det blir med bloggandet dessa dagar men nu såg jag precis att Duxiana har kostnadsfri tillgång till internet, bara hoppas på att man kan låna en dator där också...

6 kommentarer:

Erika sa...

Hoppas att du får det bra i malmö.
Dit vill jag också resa någon gång =)

sara sa...

Åh vad spännande med bostadsköp!

Hoppas ni fick trevligt i Malmö.

Fliselin sa...

Ha det så bra på er minisemester! Ser fram emot att höra mer om ev. bostadsköp! Nu ska jag ha min sista semestervecka och börjar sedan att arbeta den 17/8. Känns konstigt efter att ha varit ledig länge. Kommer försöka att följa bloggen från Gotland! Hoppas att uppkopplingen fungerar!

Att ha det gott sa...

OJ så snyggt detta var
Hoppas att ni får det riktigt bra nu
Vill gärna höra mer om bostaden

Helena sa...

Hoppas ni har en bra tid där i Malmö!! Jag älskar stadsemester.

IngelaMollly sa...

Erika: Tack =) Malmö är absolut värt ett besök! =)

Sara: Mmmm, bara det går i lås något bra någon gång...;-)

Fliselin: Tack, hoppas verkligen något kan gå vägen snart...=) Hoppas också din uppkoppling funkar och ha det riktigt riktigt skönt =)

Att ha det gott: Tack =) Lovar att berätta så snart ngt går vägen =)

Melina: Tack, jag älskar också stadsemester =)