onsdag 5 augusti 2009

Söt uggla!



Titta vilken underbart söt uggletröja som jag hittade på H&M igår! Med så läckra gulddetaljer. Tyvärr klär jag inte alls i den färgen men det finns det ju andra som gör...;-) 149 kr kostar den. Det är den sötaste tröjan jag sett på länge... Ni får ha överseende med bilderna men ljuset är för bedrövligt i många provrum och de är tagna snabbt med min mobilkamera.
Visst ska det bli roligt med alla höstkläder som snart kommer in? Jag tycker alltid det är så roligt med alla läckra höststövlar och kängor och brukar oftast vilja ha flera av dem ;-)

8 kommentarer:

Sara sa...

Åh, jag tänkte precis "den tröjan är så Molly" och så läste jag lite till och... du skriver att du inte passar i färgerna.
Nu blir jag lite besviken ;) Du skulle vara så snygg i den.
Gå och köp!

Att ha det gott sa...

VILL HA

IngelaMollly sa...

Sara: Men Sara då! Så får du bara inte skriva! Nu klarar jag ju nästan inte att....;-)

Att ha det gott: Me too! =)

anna sa...

jag vill också ha den, jag vet inte om jag klär i den färgen heller men det är sekundärt, det är ju en uggla på, då bara måset jag ha den!

Mrs J sa...

Jag vill ha läskigt dyra och fina skor från Carin Wester. Jag är SÅ nära från att få kramp i höger pekfinger och klicka hem dem...

"Barnen, barnen! Det blir gröt till frukost, lunch och middag HELA augusti! Det blir väl kul!?"

IngelaMollly sa...

Anna: Eller hur!!? Nu har den väl hunnit ta slut när jag väl vaknar till, jag som stod och höll i den och allt ;-)

Mrs J: Klart du ska ha dem! Barnen klarar väl gröt och blodpudding en månad, snart drar ju skolan igång också då har du fixat ett mål mat där...;-)

Mrs J sa...

Men precis! Vilken tur att skolan börjar! Ja ba oops lixom igår ba ;-)

IngelaMollly sa...

Mrs J: Eller hur? ;-)