söndag 16 augusti 2009

Söndag 16 augusti

Idag:
Topp Vila Linne JC Denimleggings Pieces Converse Fjärilshalsband Guldfynd Vitt flätat armband Glitter Ring m vit sten Guldfynd
Oj oj oj vad det har blåst idag; var bara paraplyet som fattades så hade jag kunnat lyfta som Mary Poppins! Vilken syn det hade varit =) Jag hade kunnat sjunga: ¨just a spoon full of sugar makes the medicine go down the medicine go down...¨ också så hade bilden varit fulländad! ;-)
Någon av er som lyckats få tag på Dagmarkassen? Här verkar den vara slut precis överallt och jag som så gärna ville ha den...

4 kommentarer:

Marikka sa...

Tackar. Du är själv väldigt snygg i tajtsen. Dagmarkassen har jag inte jagat efter, den är fin men jag har så många fina kassar.

Käthe sa...

Ska jag köpa en till dig? Jag har inget fungerande ICA-kort men det kanske är OK ändå?

Znogge sa...

snyggt och trevligt sällskap dessutom ;-)

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack snälla du =) Ja, jag har inte så många fina kassar och den här gillar jag mycket! =)

Käthe: Hemskt gärna, vad gullig du är, ska jag mejla dig?

Znogge: Tack =) Mmm det bästa sällskapet man kan tänka sig ! =)