onsdag 12 augusti 2009

Vilket sammanträffande

Hemma igen! Skönt men också lite vemodigt efter så härliga sommardagar. Jag tror att vemodet har lite att göra med att hösten står och knackar på runt hörnet; sommaren är snart över. Missförstå mig rätt för jag älskar den fräscha, krispiga höstluften för att inte tala om höstmodet! =) Känslan av nystart är också så häftig; så länge jag kan minnas har jag alltid gått till bokhandeln och fyllt på med nyvässade pennor och en massa fina anteckningsböcker.
Jag skrev ju om boken Hypnotisören för några veckor sedan, jag undrade vem det var som hade skrivit den och ville/vill gärna läsa den så snart som möjligt. Jag fick för mig att det var Liza Marklund som låg bakom namnet Lars Kepler fråga mig inte varför. Nu är i alla fall författarna avslöjade och det lustigaste av allt är att min bror känner Alexander! Ibland är världen allt bra liten...

Inga kommentarer: