torsdag 6 augusti 2009

Nytt och snyggt

Bild från Mandel

Bild från H&M

Hittade inte så jättemycket bland H&M nyheterna förutom den snygga kavajen som Carina tipsar om idag. Vad som fick mig att gå igång däremot var en del av herrnyheterna! Skulle gärna se min man i den högra outfiten, wow! =) Tror dock inte jag får på honom rutigt...;-)

Mandel har annars fått in ett par grymt läckra denimleggings med skinndetaljer (imitation) på sidorna. Tror bestämt att uggletröjan skulle passa bra till dem =)

5 kommentarer:

Miss M sa...

Skulle gärna se MR H i den också, men det kan jag drömma om :/

sara sa...

Uggletröjan är ju ett måste, det har vi bestämt ;) och visst skulle de passa bra till.

Tack för att du tror på mig angående läraryrket :) Det värmer och stärker mig.

Camillas dagar sa...

Superläckra denimleggings! Jag är tokig i Mandels kläder, törs nästan inte logga in där längre.
Snygga killgrejor också!

Att ha det gott sa...

nämen Molly
Nu blev jag ännu mer sugen på ugglan och leggingsen
Jag kan ju inte shoppa denna månad

IngelaMollly sa...

Miss M: You and me, dream on! ;-)

Sara: Du ska inte inleda mig i frestelse...;-)Självklart tror jag på dig, du är fantastisk och kommer att bli en superlärare =)

Camilla: Samma här! Vågar knappt inte gå in där mera...;-)

Att ha det gott: Förlåt, förlåt, förlåt! Det bör inte jag heller göra ;-)