tisdag 25 augusti 2009

Onsdag 25 augusti

Idag:
Tunika Monki Leggings H&M Ballerinaskor Vagabond Halsband m eiffeltorn+peacemärke Tomas Szabo Flätat armband Lindex Ring m svart sten Guldfynd
Tack alla ni rara vänner som kommer med råd och stöttningar. Jag läser allt noga och tar verkligen till mig det. Jag är nu sjukskriven en vecka vilket kanske kan uppfattas som svagt och som ett misslyckande men jag var i behov att komma därifrån ett tag för att kunna se klart på saker och ting och för att återgå till den starka person som jag vet att jag kan vara. Nu ska jag försöka sluta ¨gnälla¨ här. Alla har vi nog med vårt och jag vill ju inte tappa er kära läsare som har valt att besöka min blogg... Nu väntar snart prinsesstårta på bemärkelsedagen, mmmm...

10 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Näää, min långa kommentar försvann... tror jag?
Jag skrev något om att det är din blogg och att du ska skriva precis det du vill och känner för att skriva. Vi tröttnar inte!
Grattis och njut av princessbakelse. Så gott!!!
Hoppas att du samlar på dig en massa mental styrka nu under veckan du är hemma.
KRAM!

Miss M sa...

Det är långt ifrån svagt Molls. DU är stark som inser att du behöver en break *stolt över dig* INGEN ska behöva ta sån skit! Klart jag bryr mig! Och du, love you too =))

ha nu en riktigt trevlig kväll fina du *kram*

Att ha det gott sa...

Passa på att tänka på dig själv ta det lugnt och vila nu
KRAM

IngelaMollly sa...

Camilla: Tack gulliga söta du för att du är så rar och kommer med så kloka råd *suger åt mig*. Kram!

Miss M: Tack fina vännen =) Nu känns det genast mycket bättre! =)

Att ha det gott: Tack finaste=) Vad det känns skönt att läsa, vilken omtanke =)

Johanna sa...

superfin tunika!

sara sa...

Du gnäller inte alls. Du pratar av dig :) Och du visar dig inte svag genom att vara sjukskriven. Du hämtar kraft. Ta hand om dig riktig ordentligt. Det här ordnar sig.
Kram.

Omentjej sa...

Åh Molly, du är inte svag för fem öre!! Det är helt rätt att prioritera sig själv och samla kraft! Inte gnäller du heller, att vi får dela både med- och motgångar är ju ett privilegium!
Massor med kramar raring!!

Käthe sa...

Låter jättebra med en paus för att hämta kraft. Inte svagt alls, utan smart. :)
Och grattis på bemärkelsedan!!!

Erika sa...

Ibland behöver man en vecka att ladda batterierna. Du gör helt rätt tycker jag.

IngelaMollly sa...

Johanna: Tack =)

Sara: Åh tack, vad go du är =) Jag mår genast lite bättre.

Emma: Men vad du är fin och rar, tack sötnos =)

Käthe: Tack =) Skönt att höra från min smarta bloggvän som brukar ha rätt. =)

Erika: Tack, vad himla skönt att höra, precis vad jag behöver =)