onsdag 12 augusti 2009

Höstsnyggt

Bild från Mandel

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer in fler av dessa jeansleggings under veckan, läste jag :)

Helena sa...

Dessa jeansleggings är faktiskt snygga!

Marikka sa...

Hoppas att du får tag på de. Du kanske kan beställa?

Erika sa...

Det finns verkligen mycket snyggt i höst.
Jag ska gå och spana på mockajackor imorgon. De finns på vila, mq och så ska bikbok ha fått in en. Blir spännande =)

Mrs J sa...

Snygga jeans! Kan kika efter dem på stan imorgon.

Att ha det gott sa...

Såg att de får påfyllning snart
jag har också kikat på dem där

IngelaMollly sa...

Anonym: Tack, Då får du vara snäll och hålla tummarna för att jag hinner ;-)

Melina: Ja visst är de snygga =)

Marikka: Tack, jag ska försöka vara redo att klicka ;-)

Erika: Ja, alldeles för mycket snyggt om du frågar mig ;-)

Mrs J: Ja visst är de? Tack =)

Att ha det gott: Ja, de är bara så läckra ju =)