fredag 21 augusti 2009

Titta!


Vad jag har fått Käthe! Är hon inte den raraste så säg? Helt klart så! =) Jag ville så hemskt gärna ha den fina Dagmarkassen som är designad för ICA men här i Västerås sålde den slut helt på nolltid. Då erbjöd sig Käthe att fixa den åt mig och så damp den ner i posten igår för att pigga upp mig, så gulligt! Tack Tack Tack du lyckades verkligen med konsten att göra mig på bättre humör! =)
Här är också en liten sneak peak på vad jag har på mig idag, kan ni se vilken topp det är? ;-)
Nu ska jag snart ut och träffa väninnorna. Ett fasligt rännande på henne tänker ni men jag behöver energi av dem som tycker om mig just nu...

9 kommentarer:

Miss M sa...

Köpte också den på ICA igår =) den är SÅ fin! Ha en kul kväll med tjejerna =)

Att ha det gott sa...

Käthe verkar vara en snäll tjej
Men hallå Jag vill se mer av klänningen

Marikka sa...

Är glad för din skull!
Och har svarat på utmaningen, fick verkligen tänka till lite. Det var skoj.

Ha en trevlig kväll!

Fliselin sa...

Fin tygväska! Ska kolla på min ICA om det finns några kvar! Köpte idag en jeansväst på H&M, LOGG. Blev inspirerad av din väst du hade till klänningen. Hade svrt kjol och svart linne idag och då passade västen utmärkt till. Hoppas att du får en trevlig helg!

Käthe sa...

Vad bra att den kom fram välbehållen. :)

syren sa...

En snygg tygväska,fick också ebjudande. Anväder enbart tygkassar. Ha en trevlig helg. kram

Erika sa...

Jag var på ica idag och de har en hel stor låda full med sådana där kassar. Ska köpa en till veckan.

Hoppas att dagen har varit toppen =)

Camillas dagar sa...

Sicken söt väska! :) Och du gör helt rätt i att umgås med goda vänner nu och samla massor av positiv energi. :)
Jag antar gärna din utmaning efter helgen, lite mycket nu med film, klippning och packning inför morgondagen.
Jag gillar listor och utmaningar, så jag ser fram emot att göra den framåt söndag.
KRAM!

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack raring! Visst är den fin?

Käthe: Mmm den bästa! =) Och nu är den här även om jag inte ser så rolig ut ;-)

Marikka: Tack och du med, ska genast kolla in.

Fliselin: Ja, gör det den är ännu finare i verkligheten. Vad fint det låter, hade velat se dig =)Du med =)

Käthe: Tack Tack Tack =) Kram!

Syren: Ja visst är den tjusig?

Erika: Hoppas för dig med. Ja den är så snygg kassen =)

Camilla: Ja visst är den? Helt ok stressa inte med den, lova! Ha det nu så roligt =)