onsdag 5 augusti 2009

Som Sherlock Holmes


Bilder från Lindex

eller Rosa Pantern kommer jag att se ut i den här hatten men det bjuder jag på för jag tycker den är så läcker! Sprang på den på Lindex häromdagen. Kostar 149 :-
Ska försöka bjuda på en bild på mig och hatten snart.
Lövhalsbandet också från Lindex tycker jag är jättefint men eftersom jag är nickelallergisk går det tyvärr bort. Däremot är jag på jakt efter en lövformad lite större silverring i äkta silver. Någon som sett en sådan?

4 kommentarer:

sara sa...

Snygg hatt!
Absolut att du ska köpa uggletröjan...

Tack :)
Nu blev jag fasligt nyfiken på vad det är du menar. Skynda dig att skriva om det!

Camillas dagar sa...

Hej och tack för kommentaren hos mig. :) Ja, vi har verkligen lika musiksmak. :) Jag ser fram emot konserten med Coldplay, vi såg dem även i Globen i vintras. Såå bra! Kent har jag sett miljoner gånger och ser fram emot deras nya skiva. Hellström är också en favorit. Och U2. :)
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram!

Camillas dagar sa...

Eh... det lät kanske lite skrytigt det där med kent, men jag tror att jag sett dem 7 eller 8 gånger i alla fall. :) ♥
Har du varit på några konserter med dem? Såg att du också gillade kent. :)

IngelaMollly sa...

Sara: Visst är de n? Måste bara värka klart lite och sortera mina tankar först om du förstår vad jag menar? =)

Camilla: Du har bra smak tjejen! =)Och det lät inte skrytigt alls =)