lördag 29 augusti 2009

Lördag 29 augusti

Idag:
Klänning Gina tricot Leggings H&M Converse Fjäderhalsband Lindex Armband Cubus + en styck älskad Ronja
Solen har strålat utanför fönstret idag medans jag har försökt ta tag i en garderob. Sommarklänningarna lyckades jag väl ganska bra med att få undan men sedan tog det tvärstopp! Jag har så svårt att plocka bort kläder för jag tänker att kanske kommer jag att ångra mig sedan när det är för sent... Jag vet, det är så fel tänkt så jag måste bara skärpa mig på den punkten! När vi väl kom ut för en promenad blev himlen alldeles svart och naturligtvis började det regna. Ja ja man kan ju inte ha tur med allt...

11 kommentarer:

Znogge sa...

En vetefärgad kompis är alltid välklädd och matchar det mesta!

Camillas dagar sa...

Stilig outfit som vanligt! :) Och väldigt söt hund också! ;)
Usch, jag har inte riktigt städat undan sommaren än - jag skyller på att man kan använda vissa sommarkläder om man har kofta över. ;)
KRAM!
Och fint armband du vunnit på Tradera!

sara sa...

Sån är jag också, har jättesvårt att skiljas från klädesplagg. De kan ju komma till användning igen om några år...

Att ha det gott sa...

Lika snygg som vanligt

Miss M sa...

Fina ni är, du och Ronja =)
Tittade på min älskade Tillie i morse, och hon såg så gammal ut =( VILL INTE *suck*
Tiden går för fort...

Linda sa...

Ja det är svårt att rensa bland kläderna!

Sunflower sa...

Jag har också tagit ut allt från den ena garderoben, eftersom det rasat över mig för 4e gången. Sen har jag vikt om allt, sorter ut det som är mest sommarigt. Linnen och t-shirtar och toppar använder jag året runt. Sen lade jag in allt som ska vara kvar. Resten ligger i en hög vid skrivbordet här bredvid mig. Spännande att se vad som händer sen! :)

anna sa...

grymt snygg klädsel! jag har varit tveksam till om jag kunde ha leopardleggins, men när jag ser hur sbyggt och coolt det är på dig, så ska jag gå och köpa ett par, eller leta reda på nåt gammalt par jag har kvar sen sist det begav sig!

Marikka sa...

Snygg outfit, legginsen är jättefina.

Stövlarna är från La Redoute och kostar 749:-, de finns i flera jättefina färger. Hur sköna som helst!
Det blir spännande att höra vad du kommer att tycka om boken.

Hoppas att du får en bra vecka!

Fliselin sa...

Snygg klänning från Gina Tricot! Är den ny? Tufft med leggingsen till! Har ingen lust att städa bort sommarkläderna men det är snart dags. Än så länge kan man ha en del med en kofta över! Vilken bok är det du ska läsa? Hoppas att du får en bra vecka!

IngelaMollly sa...

Znogge: Helt rätt är det så =)

Camilla: Tack snälla rara =) Nu skröt jag nog mer än vad jag egentligen har gjort, har stuvat undan några sommarklänningar bara ;-)

Sara: Ja visst är det svårt nästan som att rycka bort snuttefilten ;-)

Att ha det gott: Tack snälla =)

Miss M: Tack =) Mmm visst är det jobbigt, Ronja är ju verkligen gammal nu...Tillie är väl inte så gammal än?

Linda: Skitsvårt rent ut sagt ;-)

Sunflower: Eller hur? Låter ungefär som min strategi, spännande fortsättning följer...;-)

Anna: Tack snälla =)Du skulle helt klart vara jättesnygg i leopardleggings =)

Marikka: Tack =) Är så snygga de stövlarna. Ja vi får se vad jag tycker om boken fast jag har så svårt att få till att läsa nuförtiden...

Fliselin: Tack snälla =)Det var bara det allra tunnaste sommarklänningarna jag städade bort. Försöker börja läsa Hypnotisören men tycker aldrig jag får ro till att läsa nuförtiden...