lördag 15 augusti 2009

What to wear??

Kanske detta igen?
Det där snacket och tänket kring klädfrågan gjorde att jag fick totalt hjärnsläpp över vad jag ska ha på mig i kväll... Nu småler ni säkert och tänker: ¨har tjejen inte allvarligare bekymmer än så?¨ Visst har jag det men nu är fokus på att vi ska ut och roa oss med några vänner ikväll. Äta gott, skåla och fira bostadsköpet men framför allt att ha roligt tillsammans =) Då är det viktigt för mig att vara fin. Så nu återstår frågan: Vad i herrans namn ska jag ha på mig? Är det så att jag inte ser skogen för alla träd? ;-)
Ha en underbar lördagkväll alla!

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Det där tycker jag var kanon snyggt

Eva Agnes sa...

Det tycker även mamman.

efva sa...

Costume säljs på Pressbyrån i alla fall här i Malmö annars kan du beställa via press stop på nätet.

sara sa...

Jag är INTE bra på att rensa ur min garderob. Är så rädd att jag ska ångra mig sedan...
Men du hittar säkert nåt fint, du har ju alltid fina out-fits.

Sv: Men hästar som är så snälla och goa ;) Börja med att bekanta dig med en ursnäll ponny som inte är så stor. Så som min mamma. Sedan kan du kanske ta steget längre...

Helena sa...

Det där är snyggt!!!

Camillas dagar sa...

Du har ju bara snygga kläder, så det är nog det minsta problemet va? ;)
Hoppas att ni får en supertrevlig kväll!
Kramar!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack snälla =)

Eva Agnes: Tack mamma =)

Efva: Tack för tipset =)Så du bor i Malmö? Min favoritstad =)

Sara: Tack =) Jag är precis likadan; svårt för att kasta ifall jag skulle ångra mig när det är för sent...kanske ska åka ut och träffa lite ponnysar, vi bor ju nära Strömsholm...;-.)

Melina: Tack =)

Camilla: Tack, vad snäll och go du är =) Kram!