onsdag 12 augusti 2009

Onsdag 12 augusti

Idag:
Klänning Only Leggings Pieces Sjal H&M Ballerinaskor Vagabond Nitarmband Lindex Svart ring Guldfynd
Jag är lite trött idag men på ett bra sätt. Det tar på krafterna att vara iväg på resande fot och jag brukar normalt vara en riktig hemmagris men just nu är allt så upp och nervänt med vårt framtida boende vilket har gjort att jag uppskattat mycket att åka iväg denna sommar...kanske låter lite konstigt men nu vill jag veta hur det ska bli med allt så jag kan fokusera på det och börja drömma, planera och allt det där...

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Härlig klänning

sara sa...

Självklart vill du det. Vad spännande det ska bli.

Sv: Nej, vi ska nog hålla oss borta från just den boken om Alfons Åberg ;)

Camillas dagar sa...

Mysig outfit! Jag hoppas det löser sig med boendefrågan snart, så att du kan börja planera på allvar. :)
Kram!

Eva Agnes sa...

Snygg bild, snygga kläder.
Mamma