lördag 22 augusti 2009

Skönlördag

Bild från H&M

Så fantastiskt underbart härligt det känns med lördag och helg! Sömnen har inte varit den bästa men jag hoppas på att få ta igen det kanske med en liten ¨wallenbergare¨ i eftermiddag eller så... att komma isäng tidigt kan jag ¨fetglömma¨ -som ungdomarna säger här- för jag har en tendens att ofta ofta ofta fastna vid datorn just då och sedan är det liksom väldigt svårt att slita sig ;-)
Jag har fått några frågor på mina nitleggins som jag använder ganska ofta, just dem köpte jag på Lindex i våras men jag har sett ett par snarlika på H&M Divided som kändes jättesköna.
Tänk om jag kunde komma igång med projekt garderobsrensning idag...

6 kommentarer:

Mrs J sa...

Mina nitleggings kommer från Mandel Design, köpte tidigt i våras. Garderobsrensning vore välbehövligt här, såväl i barnens som min egen garderob. Hade ju för tusan en del sommarkläder som skulle läggas ut på Tradera, men nu är det ju höst!

nina sa...

ja, ett par sånna kanske man borde införskaffa?!

ha en bra dag!
kram

JETS sa...

Sv: Tack! Den är verkligen jättefin! Ska bara se till att få tummarna loss så snart som möjligt och sy in den... ;)

Znogge sa...

Visst är det skönt med helg! Hoppas den blir avkopplande och skön!

Marikka sa...

Även jag hade tänkt påbörja höstens garderobsrensning i dag, men latmasken slog till. Kanske i morgon? Hur gick det för dig?

IngelaMollly sa...

Mrs J: Har också ett par nitleggings från Mandel fast de är i denim. Ingen garderobsrensning blev det, suck!

Nina: Ja gör det, trivs jättebra i mina =)

Jets: Ja, du kommer att bli ursnygg i den =)

Znogge: Mmmm och för dig med =)

Marikka: Latmasken slog till här med ;-)