söndag 30 augusti 2009

Lyckligt lottad


Så här på söndagsförmiddagen är jag så oerhört tacksam för alla mina fina vänner här på bloggen och IRL. Det är i svåra stunder som de flesta av oss blir påminda om vilka vänner det är som man kan ringa klockan 3 på natten. Lugn lugn jag ska inte ringa och trakassera någon av er ;-)
Men även om jag spetsar till det lite nu så har jag väl lite rätt?
Den här veckan har jag fyllts av en sådan värme och glädje av alla er som har peppat och kommit med goda råd och av mina rara vänner som har ringt, mejlat och tagit ut mig på fika för sunt miljöombyte.
Tack för det. Kramar!

13 kommentarer:

Miss M sa...

Vänner är det bästa vi har, både de som finns i vår närhet, och de som finns i "cyberspace" =)

Och det om något ska man vara tacksam för =)

Znogge sa...

I nöden prövas vännerna och då inser man vem som verkligen är ens vän. Ibland blir man besviken men man kan också bli glatt överraskad! Vänner är i alla fall guld värda!

Miss M sa...

Tävlingen är uppe igen =)

sara sa...

Visst är det så. Man ska vara rädd om varandra.

Omentjej sa...

Jag känner precis som du Molly! Jag är så väldigt tacksam för att jag har mina vänner som stöttar mig i såväl med- som motgång. Ska du jobba nästa vecka igen? I så fall ska du gå dit stolt och stark! :) Kram!

Erika sa...

Det är skönt att ha sådana vänner. De är guld värda!

Sv. eBay är ungefär som tradera. Fraktavgifterna blir högre om man beställer från utlandet. Och så måste man tänka på tull. Betalsättet fixar jag genom paypal som är en trygg tjänst där man inte behöver lämna ut några uppgifter till säljaren.
När man är van är det lätt som en plätt =)

Linda sa...

Ja vänner och familj är bra! Hoppas att det blir bra på jobbet nu!

nina sa...

vänner är guld värda och ett måste i livet :)

jag bor i sandviken, så det är en liten bit till hallstahammar, 1 1/2- 2 timmar kanske.

ha en härlig söndagkväll!

Natascha sa...

Skönt att du har vänner som du kan vända dig till. Det blir så mycket lättare om man har någon att prata med. Hoppas att allt löser sig på jobbet. Vi tillbringar ju så många timmat på jobbet varje vecka och då underlättar det om man trivs där.

Min semester är nu över för den här gången. Suck. Man vänjer sig lätt vid att vara ledig.

Du skrev i ett inlägg att ni har sålt lägenheten. har ni hittat något annat? Kan ju ha missat att du har skrivit om det, det har varit många inlägg att läsa sen jag kom hem från resan :)

IngelaMollly sa...

Miss M: Visst är det så? =) Lägger upp mitt bidrag i morgon.

Znogge: Så sant som det är sagt =)

Sara: Absolut och det skadar inte att påminna sig själv om det lite då och då...

Emma: Ja de betyder allt =) Ja jag planerar att vara tillbaka på tisdag, tack för din fina stöttning det värmer =)

Erika: Helt klart är det så =) Tack för info och tips om ebay =)

Linda: Ja, vad vore man utan dem? Tack snälla rara fina du =)

Nina: Aha =) ja, det vore tufft att klara livet utan dem =)

Natasha: Tack =) Ja, det blir så lättare med dem att hantera livets med och motgångar =) Det är som tuffast precis när man är tillbaka från semestern men du kommer snabbt att vara inne i svängen igen =) Jo, vi har köpt eget boende nere vid hamnen här i sta'n och det känns jättebra =)

Att ha det gott sa...

KRAM

Natascha sa...

Stort grattis till ert nya boende! Kul! Och nere vid hamnen låter inte helt fel.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack, den värmde =)

Natascha: Tack, ja det känns riktigt bra och det känns så långt att vänta till slutet av november...;-)