tisdag 25 augusti 2009

Myndig


För 18 år sedan runt halv sex på morgonen välkomnade jag min älskade H till världen. Det var en mycket dramatisk entré han gjorde; det tog 25 minuter från det att vi anlände till BB. Han höll på att strypas av navelsträngen och var mycket medtagen flera timmar efter. Redan i magen kände jag att det var en vild och aktiv person jag skulle få bekanta mig med och det visade sig stämma. Vi har alltid haft ett fint band även då det finns stunder då det stormar rejält omkring oss eftersom vi är så lika till sättet. Jag minns det som igår när han låg i min famn med sin lilla blåbärsmössa på huvudet... Idag håller han på att växa till sig till en mycket klok, omtänksam och stilig ung man. Grattis H jag älskar dig! =)

7 kommentarer:

nina sa...

oooh, vad stort att bli 18! grattis till grabben :)

ha en bra dag!

Miss M sa...

Grattis =)

hoppas du mår bättre Molls =/ *tänker på dig*

Znogge sa...

Grattis till en härlig H! Hoppas dagen blir till belåtenhet!

sara sa...

Åh men grattis till din H :)

Tror inte att det är rätt väg att gå, att ni berörda parter ska sitta tillsammans och säga vad ni tycker om varandra. Fel. Finns det ingen företagspsykolog/företagshälsa som du kan väda dig till. Som vet hur man löser (grupp)konflikter?
Det här verkar inte skötas av rätt/kunnig person. Håller alla tummar o tår för att det här löser sig snarare än snart för din skull.
Kram.

Att ha det gott sa...

GRATTIS till H
En av mina söner hade också
navel strängen runt halsen

Hoppas att du mår bättre idag

anna sa...

grattis till din son!

IngelaMollly sa...

Nina: Visst är det? =) Tack =)

Miss M: Tack =) Det känns och betyder så mycket =)

Znogge: Tack gulliga du =)

Sara: Dubbeltack =) Det känns och det värmer =) Du har helt rätt och de har kopplats in men har tydligen fullt upp...

Att ha det gott: Tack för omtanken =) Visst var det läskigt? ;-/

Anna: Tack rara =)