fredag 28 augusti 2009

Fredag 28 augusti

Idag:
Linne Avanna Byxor gamla från Lindex Converse Strasshalsband+ring m svart sten Guldfynd Flätat armband Lindex
Fredagslugnet sänker sig här hos mig och Monsieur A. För inte så fasligt längesedan var fredagskvällarna heliga för oss såsom för de flesta andra familjer då vi bänkade oss framför tv:n ofta med tacos, läsk och med godisskålar fyllda till brädden. Nuförtiden är det bara jag och min man kvar efter middagen då de andra sönerna är ute på galej (men vilket gammalt ord jag fick till där då..;-) Betyder detta att det är dax för mig och mannen att lämna in nu och vänta på livets efterrätt eller ska vi ut och dansa och festa loss? ;-)

Uppdaterat 29/8 kl 11:55: De flesta av er tycker helt klart att vi ska ut och dansa, har ni några bra förslag på hur jag övertalar min man till detta? ;-)

7 kommentarer:

nina sa...

dansa och festa loss är väl alltid skoj, fast kanske inte varje fredag! :) hihi..

kram och ha en bra helg!

HannahSthlm sa...

Trevlig helg!

Kram

sara sa...

Självklart är det nu ni ska ut o dansa :)
Hoppas helgen blir riktigt bra!

Käthe sa...

Ut och dansa tycker jag. :)

Miss M sa...

Livets efterrätt blir ju vad man gör det till =)
NI/DU kan göra vad ni vill *underbart*

KRAM

JETS sa...

Svar: Tack så jättemycket! :)

Klart ni ska ut och dansa! Trevlig helg!

IngelaMollly sa...

Nina: Eller hur? Lagom är bäst =) Trevlig helt tillbaka och kram!

HannaSthlm: Du med =) Kram!

Sara: Men hur gör man? ;-) För dig med hoppas jag =)

Käthe: Ok, då får jag inleda operation övertalning med min man ;-)

Miss M: Du har så rätt min kloka kloka vän =) Kram!

Jets: Varsågod =) Har nästan glömt hur man gör..;-)Trevlig helg du också!