söndag 2 augusti 2009

Tonåring på nytt?


Det är nästan så att jag håller på att skriva godmorgon! Jag skäms nästan för att skriva det men ok då, idag sov jag till 11.30!!!! Nåväl med en tids vakenhet när sonen H skulle fortsätta resandet med att åka till Göteborg för att gå på Liseberg och se på fotbollsmatch. Jag tror ärligt talat inte jag har sovit så länge sedan jag var tonåring! Antar att det var en del anspänning kring senaste resan och att det också var ett par riktigt intensiva dagar som jag är så glad för att jag gjorde mycket tack vare min fantastiska man som har peppat mig. Han är bra på det men så känner han ju mig så väl också med alla mina sidor ;-)
Just nu strålar solen här och jag borde verkligen fånga dagen och ge mig ut med båten men tanken på att fara iväg igen känns lite motig... Får se hur det utvecklar sig hur som helst kommer det här att bli en bra dag! =)

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Men så skönt
du behövde det nog

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, jag behövde nog den här sovmorgonen...;-)

Käthe sa...

Jag har sovit till ungefär kl 10 varje dag i snart en vecka. Sonen med. Dagis börjar på onsdag och jag vette sjutton hur det ska gå. :)
P.S. Fast 11:30 är ju värre. *haha*

IngelaMollly sa...

Käthe: Så skönt! Känner igen det där, det går ganska fort att få dem=barnen att ställa om! =)