torsdag 27 augusti 2009

Live Love Laugh

Bild från Accessora
Rachel Leigh halsband , ja jag erkänner!Tröstshopping men med sänkt pris från 999 till 299 valde jag att slå till. Allt för att känna mig gladare, stärka mig själv och budskap som dessa muntrar verkligen upp mig och får mig att stanna upp och tänka till på vad det är som verkligen är viktigt här i livet...
Turkos är en av mina favoritfärger så det var inget svårt val. Tanken är att man ska dra ut bandet och önska sig något innan man sätter på sig halsbandet. Man ska sedan knyta bandet bak på halsbandet och när bandet trillar av ska önskan slå in...Nästan som en Törnrosa saga eller något, gillar't =)
Uppdaterat 14:45: Det bidde dessvärre inget halsband då det dessvärre inte är silver rätt igenom vilket jag inte tål... trist men då sparade jag ju lite pengar i alla fall...;-)
Stor eloge till Accessora för snabbt svar, proffsigt!

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

mig uppmärksam på att en bokstav trillat bort i mail adressen

Znogge sa...

Nästan så att jag funderar på ett!

Camillas dagar sa...

Jag var också in och kikade på den sidan i går, men jag skulle så gärna vilja se hur det ser ut på - men det fanns ingen sån bild.
Jag får se det på din blogg sedan och då kanske jag också köper ett, i rosa om det finns kvar. :)
Men då är det väl säkert slut...
Och dina leggings ser inte alls små ut på dina ben, de är supersnygga. Hoppas att mina också passar.
KRAM!

Camillas dagar sa...

Äsch, nu beställde jag också ett turkost. Kedjan var snyggare på den än på den rosa. :)

Mrs J sa...

Fint fynd! Jag petar med höstens nagellacksbeställning och borde hålla klickfingret i styr ;-)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, nu funkade det så bra att mejla dig =)

Znogge: Det tycker jag =)

Camilla: Du har helt rätt att man gärna vill se det på..Nu blev det ju tyvärr inget för mig... Tack vad snäll du är och du kommer att bli vrålläcker i dina =) Kram!



Camilla: Det kommer att bli vrålsnyggt på dig, attans att det inte var silver ville så gärna ha det...;-/

Mrs J: Tell me about it, jag behöver bandagera migg! ;-)

sara sa...

Nej vad synd. Underbart halsband annars.

Snygg leopardmönstrat linne du visar här ovan :)

Mrs J sa...

Tvångströja och handbojor kanske ;-)?

IngelaMollly sa...

Sara: Tack =) Ja, det var trist men bra för min ekonomi ;-)

Mrs J: Bra förslag! Undrar om jag kan be mannen att införskaffa det när han lördagshandlar? ;-)