onsdag 26 augusti 2009

Onsdag 26 augusti


Idag:
Denimleggins m skinnrevärer Pieces Linne Only Cardigan Gina tricot Ballerinaskor Vagabond Armband Stockholm Ring m svart sten Guldfynd
Äntligen kom jag in på internet igen! Så frustrerande när det inte funkar, undrar om det är symptom på datorabstinens? ;-) Vad tycks om mitt nyshoppade bling bling armband? Det är det som kallas tröstshopping på högsta nivå... Har gjort ett till det visar jag i morgon. Undrar just om jag kan hålla mig ifrån Bowietoppen?...

11 kommentarer:

Erika sa...

Vilket störtsnyggt armband!

Znogge sa...

Snyggt armband och superirriterande när nätet inte fungerar som det ska.

Linda sa...

Skorna är av märket STHLM DG. Jag köpte dem i en skobutik i Tranås. Den är inte med i någon kedja men du hittar ju säkert skorna i fler butiker. Undrar om inte Din sko har det märket.. Jag tror bara de kostade 450:- så det var ju ett bra pris dessutom!

Miss M sa...

Jag ÄLSKAR ditt nya blingade armband =))))

Camillas dagar sa...

Superfin var hela din outfit! Jag gillar verkligen dina leggings. :)
Jag har också beställt ett par från Pieces i dag. Kan du ha dem över vaderna? De såg så smala ut på bilden - men jag chansar. Får väl skicka tillbaka i värsta fall.
Ha en fin torsdag. Här har solen hittat tillbaka igen, så i dag ska jag nog våga mig ut i solstolen någon timme. Känner mig lite piggare i dag. Skönt!
KRAM!

Att ha det gott sa...

Jag tycke om både armbandet
och dig

Joanna sa...

Jag får instämma med kommentarerna ovan. Armbanden var jättesnygga! :)

elisabet sa...

Åh vilket snyggt, så fint med flera rader tycker jag, använder halsband ibland och virar runt själv. Marcarmbanden kostar bara 7 dollar i USA men de finns bara att köpa där, så de blir ganska dyra att få tag på härifrån. Skulle du vara intresserad har jag flera stycken ute på tradera nu, länk finns i mitt senaste inlägg!

Marikka sa...

Fint armband!

anna sa...

jag letade efter Bowitoppen, den fanns inte på den Lindex där jag brukar gå....typiskt. Försökte kommentera hos dig igår, men det gick inte!

IngelaMollly sa...

Erika: Tack, ja jag föll direkt för det =)

Znogge: Tack =) Jaaa, oerhört frustrerande;-/

Linda: Ja, verkligen. Tack för tipset, de är verkligen supersnygga =)

Miss M: Tack =) Visst är det rikigt härligt blingigt? ;-)

Camilla: Tack =) Hoppas leggingsen blir bra på dig och att du fick din stund i solen, den är du värd =)
Kram!

Att ha det gott: Tack snälla du =)

Joanna: Tack snälla =)

Elisabet: Tack för beröm och för tipset =) Fast jag ska nog behöva en del tur för att lyckas knipa något av dem...;-)

Marikka: Tack =)

Anna: Attans vilken otur med både topp och nät! ;-)