fredag 21 augusti 2009

Fredag 21 augusti


Idag:
Tröja H&M Leggings Lindex Sandaler Din sko Rosettarmbandet Pieces

Jag är verkligen förälskad i min nya tröja den har piggat upp mig idag och jag har gått så mycket beröm för den, roligt =) Just hemkommen från en trevlig kväll med tjejerna och mannen är hemma igen, ordningen är med andra ord återställd ;-) Nu är jag helt slut och hoppas kunna sova skönt inatt fastän jag har så himla ont i nacken, inte så överraskande kanske...
Posted by Picasa

Update: Usch! Det här kortet på mig gillar jag verkligen inte...men what the heck! Jag lovade ju att visa tröjan så...

5 kommentarer:

sara sa...

Du är jättefin Molly. Hoppas du hade en trevlig kväll med väninnorna. Och skönt att din man är hemma igen.
Trevlig lördag :)

Camillas dagar sa...

Jättefin top och snygga leggings! Har du köpt dem nyligen? Såna vill jag också ha. Fint med "revären".
Kram och ha en trevlig helg!

Att ha det gott sa...

Se där Den var ju Jättefin på dig
Jag vill verkligen ha den
Tänkte också ha den till leggings

efva sa...

Riktigt cool är den tröjan. Och likadana leggings och skor som jag har, fint.

IngelaMollly sa...

Sara: Tack Sara, ja det hade jag =) Och ja det är hemskt skönt att ha honom hemma igen =)

Camilla: Tack =) I våras men nästan likadana finns på H&M. Du med i huvudstaden =)

Att ha det gott: Tack =) Du skulle vara jättefin i den och jag tycker du är värd den =)

Efva: Vad roligt och tack! =)