lördag 22 augusti 2009

Lördag 22 augusti

Idag:
Tunika+kavaj Vila Leggings H&M Ballerinaskor Vagabond Armband Diddi design Nitväska H&M
Bekymmersrynkan gillar jag inte på mina kort just nu, jag är så in i bomben trött, måste nog försöka träna för att pigga upp mig lite och för att försöka undvika att bli sjuk... Något som definitivt hade piggat upp mig ikväll är Coldplays spelning i Stockholm som en lyllos skulle på... Nåväl vad är väl en bal på slottet, den kan ju bli fruktansvärt tråkig eller....alldeles alldeles uunderbar...suck!

3 kommentarer:

Att ha det gott sa...

åhh så snyggt
De leggingsen skulle jag vilja ha
men jag är rädd att det inte passar vid min ålder

Omentjej sa...

Snyggo, vilken pingla du är!!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack =) Så tycker jag absolut inte du ska tänka...ett plagg ska inte vara förknippat till ålder tycker jag...

Emma: Men du tack goding! =)