fredag 14 augusti 2009

Fredag 14 augusti

Idag:
Kjol Monki T-shirt Gina tricot Sandaler Vagabond Armband Pearls for girls, Bianco & House of Natalia
Japp! Vi är numera lyckliga bostadsägare =) Tror inte jag har tagit in det riktigt än bara men magkänslan säger mig att det här kommer att bli riktigt bra och här kommer jag att trivas, en härlig känsla speciellt som mig som är så känslig för förändringar. Det har varit en lång och strulig resa med försenade uteblivna samtal och lång väntan men nu har vi skrivit på alla papper och en flaska bubbel ligger och väntar i kylen. Vi ska bo nära vattnet och jag får äntligen min saknade uteplats samt en inglasad balkong. Det känns riktigt riktigt bra och jag är så gla! =)

14 kommentarer:

Znogge sa...

Ett jättestort GRATTIS till nya bostaden! Hoppas den blir till belåtenhet!

Helena sa...

GRATTIS till nya bostaden!!!

Vad snygga sandaler du har!

Camilla sa...

Åh så roligt! Kommer det lite bilder snart?

Miss M sa...

Men vad kul =) Äntligen Molls =) Jag är SÅ glad för din skull *kramar om*

sara sa...

Grattis!!! Vad glad jag blev för er skull. Så roligt.

jen sa...

Vilken fin outfit
GRATTIS till nya bostaden!!
Kram

Erika sa...

Vad kul! Jättegrattis till dig =)
Härligt att bo nära vattnet.

Tack för gratulationen!
Kram!

Att ha det gott sa...

GRATTIS

Marie sa...

Vad roligt för er! Mina föräldrar var med i första omgången som flyttade ner till Östra hamnen och de tycker det är toppen!

IngelaMollly sa...

Znogge: Tack =)Jag tror det ska bli riktigt bra.

Melina: Dubbeltack =)

Camilla: Ja tack =) Så fort vi får tillgång till den så...;-)

Miss M: Ja äntligen! Tack =) *kramar om*

Sara: Tack, det känns =)

Jen: Tack snälla du =)

Erika: Tack =) Ja det känns skönt och jag är ju så förtjust i vattnet.

Att ha det gott: Tack =)

Marie: Ja, tack =) skrev jag Östra hamnen? ;-)

Marie sa...

Nej inte såg jag Östra hamnen någonstans, jag bara associerar. Nära Mälaren och så....

IngelaMollly sa...

Marie: Ha ha =) Ja du associerar bra...;-)

Omentjej sa...

Åh GRATTIS fina Molly!! Jippi vad glad jag är för din/er skull! Underbart, fira ordentligt! Kram!

IngelaMollly sa...

Emma: Tack gulliga fina du =)