onsdag 26 augusti 2009

Nittips


Bild från Lindex


Godmorgon ni alla! Hoppas ni får en riktigt bra dag så här mitt i veckan; halva har gått och endast halva är kvar =)
De här bootsen föll jag direkt för när jag såg dem men bestämde mig för att ligga lågt. Tur var väl det för nu är priset sänkt från 599 till 299. Inte illa va?
Lindex har jag också spanat in den läckrast David Bowie topp med tryck på honom från Stardust tiden och David Bowie skrivet med strasstenar. Såå läcker för 199 riksdaler.

7 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Snygga! =) Måste allvarligt överväga om jag ska köpa ett par jag också, om de finns kvar i min storlek.
Kram!

Nina sa...

mm, dom kikade jag på lite snabbt sist jag var på lindex :)

Miss M sa...

Ursnygga skor, och sån tur att man har is i magen ibland =)

Är själ en stolt ägare av en Bowie-top från H&M, i grått och glitter *loveIt and love Bowie*

*kram till min favvo Molls*

Camillas dagar sa...

Hej snälla du! =) Tack så mycket för erbjudandet! Jag kollade på nätet och 39 var slut, men däremot såg jag att de var 7,5 cm höga och då blir jag över 1.80, så tyvärr lite för höga för mig. Men tusen tack för erbjudandet!
KRAM! ♥

anna sa...

VA, en David Bowie top, då ska jag skpringa dit på lunchen imorgon!

IngelaMollly sa...

Camilla: Visst är de snygga? Så du är en sådan lång skönhet, nu blir jag avundsjuk ;-)Självklart gör jag det för dig =)

Nina: Ja inte så pjåkiga eller hur?

Miss M: Ja, tack och lov för den isen ;-)Det får nog bli den där toppen... Kram till min favvo Malin =)

Anna: Jaaa, jag måste nog också springa...;-)

Mrs J sa...

Men vilket toppentips! De bootsen var riktigt snygga.