söndag 30 augusti 2009

Söndag 30 augusti


Idag:
T-shirtklänning Gina tricot Leggings Lindex Kavaj Vila Ballerinaskor Vagabond Halsband m peacemärke+eiffeltorn Tomas Szabo Armband Pearls for girls
Jag har verkligen anammat leggingstrenden fullt ut, så snyggt och skönt tycker jag. Det här är helt klart mitt höstfavoritplagg och jag misstänker att det kommer att ta lång tid innan jag tröttnar på dem =) Enda faran är att jag inte känner på samma sätt om jag börjar gå upp på som jag gör när jag har vanliga byxor. Jag är ganska säker på att jag är i farozonen nu, det har blivit mycket gott fika och så är jag en mästare på att tröstäta goda saker...
Fortsatt ägna dagen åt att rensa och röja, ja jag vet, så olikt mig det måste vara flytten som har dragit igång mig vilket är så bra! Eftermiddagen har vi varit på myspromenad, jag skulle egentligen ha tränat men känner att en förkylning eventuellt är på gång så jag ligger lågt tills i morgon...

6 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

leggings är dödsfarligt - mina bästa Filippajeans har krympt jättemycket under sommaren, fast de bara legat i garderoben ;)

Och - har vi träffats någon gång, jag kikade igenom din blogg lite, vi är ju båda härifrån stan :)

Znogge sa...

Men äter man inte mer under sommaren och återgår till mer normalt under hösten? I alla fall hoppas jag det ;-)

Att ha det gott sa...

Jag gillar också leggings
Riktigt skönt plagg

IngelaMollly sa...

Hedgehog-Sara: Mmm, visst är det så och ett mysterium...;-)
Precis, ja jag tror vi har setts någongån men är osäker på om vi pratats vid...däremot minns jag dina fantastiska krönikor i VLT mycket väl =)

Znogge: Det påståendet klamrar jag mig fast vid, visst måste det vara så? ;-)

Att ha det gott: Ja, en fantastisk kreation =)

Eva Agnes sa...

Får man säga att du är vacker, trots att jag är partisk... :-)
Det tycker jag att du är.
Kramar Mammi

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Men tack snälla =) Kram!