fredag 28 augusti 2009

Nyttsnyggt!








Bilder från H&M


Jaha då var det definitivt; lägenheten är uppsagd och nya äventyr väntar vår familj, känns riktigt bra, skönt! Ibland kan jag drabbas av sådana där plötsliga ångertankar då jag undrar vad jag har gjort men nu känns det bara bra.
Hade en underbar kväll med G igår också; hon stärkte mig mycket och kunde ge mig bra råd och infallsvinklar.
Kollade precis igenom H&M:s nyheter och hittade faktiskt några godbitar: jag är svag för roliga detaljer, accessoarer och rosetter vilket jag tycker bidrar till att piffa upp en outfit. Dessa saker skulle helt klart pigga upp mig! =).

3 kommentarer:

Znogge sa...

Klart att det bli bra men visst kan man känna både ånger och osäkerhet! Samtidigt så måste man fatta ett beslut!

Väldigt snygga handskar förresten!

Erika sa...

Handskarna är fina =)

Spännande med nya äventyr. Förändringar kan vara väldigt bra ibland =)

Sv. Jag jobbar inom lokalvård. Är aktuell i tävlingen årets städare och ska ner till skövde om två veckor och tävla.

IngelaMollly sa...

Znogge: Du har så rätt och är så klok och fin =) Visst är de läckra? =)

Erika: Visst är de? =)Ja förändringar är oftast positiva och utvecklande =) Så spännande, attans vad jag ska hålla tummarna för dig=)