måndag 17 augusti 2009

Päls, skinn och sammet


Det är en fröjd för ett mode/klädintresserat öga att botanisera runt i affärerna just nu. Det kommer in en massa nya fina saker precis hela tiden, härligt att se men lite jobbigt och svårt att försöka sålla agnarna från vetet.
MQ har mycket nytt och snyggt just nu som den här svarta pälsjackan och pälsvästen (fusk) naturligtvis. Jag provade också ett par byxor i fuskskinn med dragkedjedetalj (399 kr) i midjan och ett brett skärp i sammet (149 kr) som var jättefina. Tyvärr blev de bilderna inte bra...

5 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jag törs inte ge mig ut och titta i affärerna, kommer nog att handla ihjäl mig... ;)
Kram!

Erika sa...

Jag köpte pälsen när jag var i göteborg. Ska in till stan här i övik och kolla om de fått in den. I så fall ska jag byta till en storlek större.
Sista bytesdagen är imorgon så jag håller tummarna!

Miss M sa...

Vill ha pälsvästen *NU* =) den är så snygg! Och Självklart hade jag inte ens tittat en gång om den var äkta ;)

IngelaMollly sa...

Camilla: Jag borde också hålla mig därifrån men attans vad svårt det är...

Erika: Din lyllos jag håller tummarna så att du får tag på rätt stl. =)

Miss M: Jag meeed och det vet jag väl ;-)

Mrs J sa...

Fuskskinnbyxorna låter som något för mig! Jag sprang igenom MQ som hastigast igår, men fastnade inte vid något alls.