tisdag 11 augusti 2009

Hej då Malmö!

Nu lämnar vi snart favoritstaden Malmö för den här gången. Det har varit ett par fantastiskt underbara dagar här igår med lunch i Västra hamnen, bad i Limhamn, shopping och middag på Lilla torg. Det finns hur mycket som helst att se och uppleva här så jag rekommenderar verkligen alla ett besök hit. Själv hoppas jag att återkomma hit i höst kanske runt min födelsedag i november men då får jag nog hoppa havsbaden...;-)
Återkommer med svar på kommentarer och lite bilder förhoppningsvis ikväll.
Ha det bäst alla så länge! =)

4 kommentarer:

sara sa...

Åh, ser fram emot bilder från Malmö. Har själv aldrig varit där, men när du beskriver staden blir jag nyfiken :)

Jaså, du fyller i november, precis som min lille Killeman.

Camillas dagar sa...

Vad mysigt ni haft det! Vi åt också på lilla torget i Malmö sist vi var där, på ett ställe som hette "Gossip", som hade underbaaart kött!
Ser fram emot bilder från din resa.
Kramkram!

Miss M sa...

JA! Jag har Malmöabstinens, ge mig en bildkavalkad =)

IngelaMollly sa...

Sara: Har lagt upp dem nu, rekommenderar verkligen Malmö =) Då är din lille killeman också Skorpion? Inte alltid att leka med...;-)

Camilla: Ja nu är de uppe, visst är Lilla Torg och Malmö underbart mysigt =)

Miss M: Uppe nu och jag har nästan redan abstinens....;-)