torsdag 27 augusti 2009

Smyckesinferno

Bild från Att ha det gott

Jag är ju som bekant omåttligt förtjust i armband och halsband. Hemma hos mig råder numera fullständig smyckeskaos! Lite trist eftersom jag glömmer bort de smycken jag inte använt på länge och dessutom vansinnigt stressande att försöka hitta rätt smycke när man ska iväg till jobb eller annat. Detta smyckesetui från Exerro är ju därför helt klart lösningen på mina problem =)
Carina har just nu en tävling där detta praktiska etui ligger i vinstpotten. Vill du vara med och tävla? Gå in och kolla här.

8 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hoppas att du vinner! :) Själv har jag en Malm-byrå med spegel och låda högst upp, där jag har alla smycken i prydliga rader (nja...). Den är himla snygg och praktisk - om du nu inte vinner! ;)
Kram!

JETS sa...

Svar: Ja verkligen! Att det kan skifta så... Och bootsen är verkligen perfekta - snygga OCH bekväma. :)

Camillas dagar sa...

Jag satt och slötittade i min gamla blogg och hittade en bild på byrån här:
http://camillaslillablogg.blogspot.com/2009/02/nya-byran.html

Fliselin sa...

Molly!
Hoppas att du har det bra och att allt kommer att lösa sig med din situation på arbetet. Bra att du är hemma några dagar och hämtar krafter. Det är verkligen dränerande på energi när sådant som du varit med om inträffar.
Vet du om man kan köpa smyckesförvaringen? Ser perfekt ut till alla armband som just nu ligger i en hög. Vet ju som sagt var inte va jag har...

nina sa...

mmm... jag älskar också armband och halsband! :)

jag älskar åxå att fika och brukade göra det så gott som varje dag jag åxå, men nu har jag bestämt mig för att försöka få den kropp som jag trivs med och känner mig nöjd och stolt över, och då går det tyvärr inte att fika alltför ofta.. så nu får det bli vid enstaka lyxtillfällen! egentligen mycket trevligar :D

och det var absolut inte min mening att få någon att känna sig knäckt! ;)

kram

IngelaMollly sa...

Camilla: Åh vad duktig du är som har ordning på dina...Vet du jag skulle precis in och fråga dig på bild om byrån så förekom du mig, tack en sådan vill jag helt klart ha =) Kram!

Jets: Ja, jätteknepigt... de är verkligen underbara bootsen =)

Fliselin: Tack för omtanken, vad rar du är =) Jag försöker samla kraft och mod nu och omge mig med människor som ger mig positiv energi. Om du klickar på länken i mitt inlägg så kommer du rätt och kan beställa, fråga mig igen om det inte funkar.

Nina: Ja, det finns ju så mycket fint... Du har helt rätt och jag brukar också resonera så men har spårat ut nu lite efter sommaren och när jag inte mått så bra då är det extra lätt att trösta sig med sött...

Att ha det gott sa...

Lycka till

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack =)