tisdag 18 augusti 2009

Nitarmbandet




5 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Usch vad mycket snyggt du bloggar om. Måste ut och kika lite jag också. Kanske redan i dag. :)
Det kan bli rätt dyrt verkar det som.
Jag är ledig i dag och det är ösregn. Min enda plan är att åka och storhandla och att gå en promenad i regnet, så jag hinner säkert med ett besök på köpcentrumet också.
Kram kram!

sara sa...

Och jag då! Jag som hade bestämt mig för att inte shoppa något nytt på ett tag - och så fick jag ett utskick från laredoute med en massa rea-godbitar. Kan jag ju inte motstå heller ;)
Vill ju ha nåt snyggt och nytt till skolstarten.

Att ha det gott sa...

MMM Snyggt

anna sa...

ja nu bärjar affärerna bli proppfyllda av kläder man bara måste ha, själv försöker jag avhålla mig från kläder, men skor har jag inga begränsningar på!

IngelaMollly sa...

Camilla: Ja usch ja, nu får jag snart sluta....om jag kan... Hoppas du fick en riktigt underbar ledig dag med många fina fynd =) Kram!

Sara: Det suger verkligen att de ska fresta på det där viset ;-) Och det är klart att du måste unna dig något fint till din första skoldag =)

Att ha det gott: Mmm och titta är ju än så länge gratis ;-)

Anna: Suck ja, jag vill ha både och =)