måndag 4 maj 2009

Affirmationshalsband

Bild från Barncancerfonden




5 kommentarer:

syren sa...

Vilket vackert halsband! Sk kolla in där sen. Ha det gott.

IngelaMollly sa...

Syren: Visst är det fint? Ha det gott du med =)

Alexandra sa...

Där påminde du mig om nåt. Skulle ju köpa det för ett par år sen. Tack för dina uppmuntrande ord i min blogg förresten :) Kram

Bim HD sa...

Åh, tjusigt halsband... Hm, tänk om man kunde få någon inhandla det åt en, drömmer... Måste man handla smycken själv? :D Texten är given, helt klart - och till ett gott ändåmål, perfekt. Tror jag ska meddela ngn att ett sådant är på listan, lång datalista numera!!! :P
Hm, finns många härliga bilder att plocka fram och njuta av - idag behövs det verkligen. Känns så :(
Hm, och ett läckert linne var det där också - tycker mig känna igen det ;) Köp MER av Anna, så blir hon mer än glad... Det är den mest underbara och kreativa som finns, tror jag. Eller bara MÅSTE vara...
Må så grankott...
ngn som bara önskar att hon anländer till festivalen i sommar - så man får krama om henne :) äntligen kommer jag skrika då ;)

IngelaMollly sa...

Alexandra: Ja visst är det roligt att bära ngt fint som är för en bra sak? =) jag menar vartenda ord =) Kram

Bim HD: Önska går ju alltid; ibland går tom drömmen i uppfyllelse! =) Jag skulle gärna köpa allt som Anna gör men det har jag dessvärre inte råd med, men önskar gör jag =)