tisdag 26 maj 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av gulliga Emma, kul!

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Drömhuset, stuga i Falkenberg, starta eget företag, ge mina söner en bra start i livet och ge ett stort bidrag till alla barn som far illa

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jajamen, men även motsatsen! =)

Vilken svordom använder du mest?
*Shit* och *fan*. Svär ibland alldeles för mycket men inte bland folk förutom mina närmaste då ;-)

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, det lilla som fanns på den tiden. Älskade Scooby Doo och Disney, numera är jag den enda i släkten som vill titta på Kalle Anka på julafton!

Hur många syskon har du?
En fjorton år yngre bror som bor i Stockholm

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, det kan jag inte påstå, kanske vore sött med en liten fjäril på hand- eller fotleden men inget jag drömmer om direkt

Vad har du för väder just nu?
20 grader och soligt

Vad åt du till middag lunch senast?
Spenatsallad med kyckling, cocktailtomater, parmesanost och krutonger

Kan du vissla?
Ja lite men kan tyvärr inte busvissla

Vilken film kan du alla replikerna till?
Sound of music och Farväl Falkenberg

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 stycken

Har du en stationär dator eller en bärbar?
Bärbar

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Språk inklusive svenska

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det här kommer också att gå över

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej men håller på att mer och mer gå över till fisk, skaldjur och kyckling

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Didrik

Har du åkt moped någon gång?
Jajamen

Vad lyssnar du på nu?
Beautiful day med U2

Jag vill gärna utmana:
Malin, Carina, Pia, Emma, Mrs J, Sara och Anna

11 kommentarer:

Pia Wester sa...

Älskar den låten! Den är mäktig!

Anonym sa...

Hej Ingela! Vilket kul inlägg i din blogg. Du är verkligen med när det gäller mode och ser själv så söt och ung ut! Det vara roligt att prata md dig sist.
Kramar, Marie

Omentjej sa...

Håller med, bra låt! Klart jag hakar på utmaningen! =)

Emma sa...

Kul att läsa svaren! Hi hi, jag är också den enda som vill kolla på Kalle Anka på julafton :-)

Att ha det gott sa...

Tack för den
Tar tag i det i morgon bitti

Sara sa...

Åh, vad kul.
Skriver ner nåt på bloggen strax :)

Eva Agnes sa...

Kul att läsa din utmaning....fast jag hade aldrig kommit på namnet Didrik om jag fått en liten prins i stället för en prinsessa.
Kramar mammi

Miss M sa...

Tack Molls =) Klart jag antar den =)

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: Visst är den underbar? Blir alltid lika glad när jag hör den =)

Marie: Kul att du gillar och tack =) Jag tyckte också det var underbart roligt att prata med dig! =) KRAM!

Emma: VIsst är den? Kul att du är med! =)

Emma: *fniss* skönt att man inte är ensam om att vara en Kalle Anka nörd ;-)

Att ha det gott: Ska bli kul! =)

Sara: Spännande =)

Eva Agnes: Då fick du ett litet tips nu ;-) Jag har försökt ringa dig flera ggr!

Miss M: Wonderful! =)

Mrs J sa...

Didrik, haha jag dör! Nu har jag svarat.

IngelaMollly sa...

Mrs J: Tack =) Kallar du mig en tönt or what? ;-)