lördag 2 maj 2009

La dolce vita


Ja, så här vackert är det just nu och igår njöt jag i fulla drag - som säkert de flesta andra - av det ljuvligt vackra vädret. Lite dåligt samvete hade jag för min stackars halsflussjuka son och alla andra stackare som är sjuka och inte kan njuta som oss andra av sommarvädret.
Men idag är tydligen sista dagen med värme och sol för nu är det - enligt meterologerna - en kallfront på väg in så det är bara att ge sig ut och passa på innan det är över igen. Lätt fånget lätt förgånget ;-)

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Snygg som vanligt

Pia Wester sa...

Det är bra att du tänker på oss sjuklingar!

I övrigt håller jag med Att ha det...

Eva Agnes sa...

WOW!! Både du och trädet ser helt fantastiska ut.
Kramar Mammi

Miss M sa...

Vad vacker du är molly =)

Visst är det så, lätt gånget lätt förgånget =) det gäller att njuta medan tid är. Tycker också synd om din son, vet hur det är :( får fortfarande halsfluss minst 2 ggr om året, och det är inget kul =(

Nina - Glamourmamman sa...

Jag har också njutit för fulla muggar idag!! Hoppas att meterologerna har fel...;-) Ha en skön lördagkväll!

Erika sa...

Körsbärsträd är så vackra! Synd att de inte blommar längre.

Nej, jag vill inte ha en kallfront. Mer värme till mig! =)

Käthe sa...

Wow, extra snyggt!!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack snälla =)

Free Fashion Pia: Tack =) Det är klart att jag gör, nu är jag ju dessutom sjuk själv ;-(

Eva Agnes: Tack mammi =)

Miss M: Men tack =) Nu gör du mig generad ;-)
Ja, halsfluss är vidrigt och magsjuka med, blä! ;-(

Nina-Glamourmamman: Ja visst har det varit ljuvligt. Tur att jag passade på att njuta i fulla drag innan jag blev sjuk ;-(

Erika: Samma här =) ja, körsbärsträden är så vackra och just för att de blommar i så kort tid vill man gärna frysa den korta blomningstiden;-)

Käthe: Men tack =) Det var nog en av de klädslar som jag mest plockade på mig utan att tänka för att snabbt komma ut ;-)