tisdag 12 maj 2009

Långklänningen

Bild från Lindex


10 kommentarer:

Att ha det gott sa...

jag tycker att klänningen var jätte fin
jag gillar inte heller urringat men med linne under känns det bra
snällt av dig att vilja hålla tummarna för dotter
Numera får man tyvärr inte visa sig offentligt utan att det blir skämmit

Miss M sa...

Den var helt underbar Molly =) DEN ska du ha! Som sagt, ha ett litet vitt linne undertill, det ser dessutom fräscht ut...

Nu tillbaka till sängen =(

Hanna sa...

Jag tror det fungerar med ett linne under.

Sara sa...

Ett sött linne i vitt och med spets hade varit fint under.

Eva Agnes sa...

Klänningen är ursnygg. Skaffa ett linne med fin brodyr att ha under. Då sticker spetsen upp där och den blir inte så urringad.
Grått eller vitt linne.
Kramar Mammi

anna sa...

jättefin klänning, tycker du att det är jobbigt med urringnen jan du ta en massa smycken till. Som skymmer, om du gillar så många smycken vill säga. Annars kan man ha en top under, som inte är uringad,så brukar jag göra.

Eva Agnes sa...

På Lindex finns ett underbart linne med spetsar och glnasigt liv som går att använda utan klänning också. Med kjol, då förstås.
Kostar 249:- och finns bland underkläder.
Köpte ett själv i dag eftersom mina undisar är så gamla och slitna.
Kramar din
Mammi

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Bra förslag!=) Känns igen, får inte vistas inom en radie på 1000 meter kring sönernas skolområde ;-)

Miss M: Tack! =) Bra förslag! Krya på dig min vän!

Hanna: Tack! =) Ska testas.

Sara: Tack! =) Visst skulle det?

Eva Agnes: Tack Mammi=) Tror du skulle passa i den, kanske en Parisblåsa? ;-)

Anna: Tack =) Du har koll på läget och det uppskattas! =)

Eva Agnes: Tack för tipset, måste kollas in =)

Omentjej sa...

Jättefin klänning Molly & linne under funkar för det mesta! =) Go for it!

IngelaMollly sa...

Emma: Tack =) Jag kan alltid lita på dig! =)