tisdag 5 maj 2009

Dagens

Dagens outfit:
Tshirt-klänning Gina Tricot
Tights m nitar (syns ju inte på bilden men det är dom) Lindex
Jeansskjorta JC
Mockaboots Wedins
Halsband JC
Ring m vit sten Guldfynd
Jag känner mig så fånig när jag skriver ¨dagens outfit¨ vet inte riktigt varför? Samma känsla kan förstås infinna sig med att ställa upp sig så här för fotografering men samtidigt uppskattar jag ju och inspireras av att se andras stilar. Så kul att bli inspirerad och att påminnas om kläder man glömt eller nästan glömt bort.

6 kommentarer:

Käthe sa...

Alla tycker att dagens outfit låter tramsigt, så strunta i det. :)

Att ha det gott sa...

Jaa strunta i det
du är alltid snygg

Mrs J sa...

Dagens utstyrsel heter det här. Outfit låter så pretentiöst!

Nina - Glamourmamman sa...

Jag håller med dig, känns jättefånigt!! Men alla verkar ju gilla att inspireras av andra bloggare, så jag fortsätter :-)
Ha en skön tisdagkväll!

IngelaMollly sa...

Käthe: Ok då! Fast strunta i ordet eller strunta i att det låter tramsigt? ;-)

Att ha det gott: Ok, lyssnar på dig och tack gulliga du =)

Mrs J: Jaaa, fast det skulle nog låta konstigt om jag skrev utstyrsel eftersom jag inte använder det ordet..;-)

Nina - Glamourmamman: Ja det är klart vi fortsätter =) Det är mest uttrycket jag tycker känns lite fånigt...skön kväll på dig med!

Mrs J sa...

Just utstyrsel passar pga den aningen absurda idén att fota sina kläder varje dag. Annars använder jag egentligen inte heller det ordet.