torsdag 21 maj 2009

Armband till armbandstokig


Det här urläckra och fina armbandet kan man vinna hos Miss M just nu. Eftersom jag är tokig i armband och det här är så attans läckert måste jag ju åtminstone ge det ett försök! Som ni hör har jag inga vidare förhoppningar på att vinna eftersom ju Malin har sett hur många armband jag har tycker hon säkert att det finns andra som är värda det mer och det respekterar jag! Men hoppas kan jag ju göra. Faktum är att jag är alldeles för förtjust i kläder och smycken för mitt eget bästa och måste bli försiktigare framöver så jag kommer att ge ett löfte i kommentarerna på tävlingen om jag mot förmodan skulle vinna....

2 kommentarer:

Sara sa...

Håller i alla fall tummarna för dig - hoppas du vinner armbandet. Du är värd ett till, minst, till din samling :)

IngelaMollly sa...

Sara: Tack, vad himla gullig du är! =)