söndag 24 maj 2009

Före min tid

Det hör verkligen till ovanligheterna att jag ligger före men det har jag gjort gällande Mors dag! Har varit helt bombsäker att det är idag men det är ju inte förrän om en vecka. Jag som var på gång att börja småsura för att killarna inte visade någon tendens till uppvaktande ;-) Vill passa på att visa den här roliga mammasången under tiden. Tack du anonyma läsare för tipset på sången från Botkyrka bibliotek, tyvärr gick den inte att se på grund av någon upphovsrättsvist, tyvärr ;-(
Idag väntar mer husvisning och så ska jag försöka få in lite träning också; vilket påminner mig om att jag verkligen behöver ett par nya träningsskor...
Vad gör ni idag?
Bild från Halens
ingen direkt träningssko kanske men kombinationen vitt och guld gillar jag mycket just nu.

5 kommentarer:

Miss M sa...

Åh just den skon har jag också mina ögon på =) den är underabr =) den skulle i alla fall få ut mig i löpspåret *pahhh* Who am I kidding *S* Nåja, men iaf till en långpromenad ;) Lycka till med husletandet =)

Bim HD sa...

Gah, gillar den skon - me too... Hm, behöver något mer - har för dåligt...
Ja, jag behöver NYA träningsskor, så. Undrar var man ska få pengar till dem från? Skor så kroppen håller till BodyStep, Step och BodyJam, bla... och behöver ett par löparskor för asfalt också - ifall jag kommer ut på liten tur. Terrängskor fungerar INTE på asfalt nämligen, lovar. De är ju uppbyggda för olika underlag, liksom. Och med min kropp så...
Må så grankott...
hrm, och vad gjorde det med lite nya träningskläder också på samma gång? suck...
och WV ger - suckera, hm..

Att ha det gott sa...

Jag trodde också att det var morsdag idag

Camilla sa...

Idag har varit en jätte mysig dag! Promenad på förmiddagen med en kompis, vi spanade på hus i ett område där ingen av oss hade gått förut. Sen middag hos mina föräldrar. När jag kom hem hämtade sambon upp mig, vi åkte och lämnade en bil. På vägen hem gick vi runt Strömmen här i Norrköping och spande på blommorna i Rodhodendron dalen. Nu tittar jag på tv och bloggar samtidigt

Hoppas du har en mysig kväll

IngelaMollly sa...

Miss M: Visst är den urläcker? Turligt nog finns den inte kvar i min storlek ;-) Tack, det var tyvärr inget och hundpromenader ska ej förringas ;-)

Bim HD: Visst är den läcker? Jo, speciella skor för asfalt är jätteviktigt annars får benhinnorna ta väldigt mycket stryk tyvärr...

Att ha det gott: Vad skönt att jag inte var ensam om att vara en vecka för tidig ;-)

Camilla: Vilken supermysig dag du verkar ha haft, härligt! =)
Hoppas du också får en riktigt skön kväll =)