onsdag 6 maj 2009

Ledsen

Jag och mamma
Jag är lite ledsen, låg och nere ikväll. Idag har jag fått tråkiga nyheter....Bråk med två tonåringar hemma är dessutom bråk med en för mycket! Varför är det så svårt ibland? Finns det någon manual därute någonstans som visar hur man gör? Samtidigt känner jag ju mig själv och vet att det går över. Den engelska frasen: ¨This too will pass¨ dyker upp samt ¨efter regn kommer solsken¨ eller min favorit som mamma alltid sa till mig och fortfarande säger förresten: ¨Sov på saken¨ så det ska jag göra tror jag bestämt...

8 kommentarer:

anna sa...

Jag det lämnar en obehaglig känsla i magen efter dessa bråk, hoppas det har löst sig till imorgon. kram Anna

Anonym sa...

Sänder många varma tankar och styrkekramar till dig! Hoppas det känns bättre när du fått sova på saken.

Agneta

Att ha det gott sa...

Hoppas att allt känns bättere idag
jag vet precis vad du menar
även om jag bara har en tonåring hemma numera
KRAM

Sara sa...

Vad tråkigt. Hoppas allt känns bättre med lite distans. Ibland hjälper det.
Kram.

Miss M sa...

*kramar om* och tänker på dig!

IngelaMollly sa...

Anna: Visst gör det och tack snälla =) Kram tillbaka.

Agneta: Tack snälla=) Vad gullig du är.

Att ha det gott: Tack=) Känns skönt att veta att man inte är ensam om detta...

Sara: Alldeles riktigt. Tack =)

Miss M: Tack=) Och kram tillbaka, tänker på dig med.

Omentjej sa...

Åh Molly, hoppas det känns lite bättre nu. Kram gumman!

IngelaMollly sa...

Emma: Tack=) Kram back!