fredag 22 maj 2009

Klämdag



Idag är de flesta lediga men inte jag! Det gör ärligt talat inte så jättemycket; jag har fått sovmorgon, jobbar bara 4,5 timmar och tjänar mycket på dem; tydligen är det maxersättning för att jobba en dag som denna i alla fall om man jobbar inom vår kommun så det är bara att tacka och ta emot! =) Sitter just och funderar på om jag ska försöka övertala Monsieur A att hämta upp mig efter jobbet för att ta en bit mat och ett glas vin eller två... Hmm undrar just om jag lyckas; vet hur absorberad han blir när han håller på med projekt båten...
Den här tunikan hittade jag längst inne i garderoben igår var på gång att slänga den i en av påsarna men innan jag gör det så kanske det är någon som vill ha den? Det syns inte på bilden men det är full med glittriga stenar fastsydda på nedre delen, stl M jag tyckte den var lite tight över bysten... Jag skänker den om någon vill ha den men frakt får betalas av mottagaren.

9 kommentarer:

Camilla sa...

Jag jobbar också, dock utan någon särskild ersättning... Men idag är ju en perfekt jobbdag, det regnar är grått och kallt ute!

Miss M sa...

"projekt båten" är något min sambo allt för väl vill vara absorberad i, men slantarna finns inte här till det. så just nu är han i garaget och bygger sitt eget gevär *hmm* Karlar!

Ha en underbar helg Molls =)

anna sa...

Den var jättefin, men är den tight över bysten för dig så går den ju inte på mig heller!

Att ha det gott sa...

Jag vill gärna ha den
Om det inte är försent

IngelaMollly sa...

Camilla: Jamenvisst! Håller helt med dig! =)

Miss M: Ja du, karlar! Men bara de är nöjda så...;-)
Detsamma till dig =)

Anna: Ja det är synd, blev faktiskt lite förvånad, den måste ha blivit mindre i garderoben ;-)

Att ha det gott: det var det inte! =)

Hanna sa...

Jättefin tunika!

IngelaMollly sa...

Hanna: Tack! roligt att du tycker det =)

Bim HD sa...

Uff... hur kan man hitta något så läcker bara sådär i en garderob? Ehhh... uff, säger inget mer... ilar vidare - gör något annat. Förtränger, liksom...
Må så grankott...
Du GT, jag brukar undra - varför sponsrar inte Lindex mig? Jisses vad jag bloggar för dem, iklädd och OM grejer... nädå, inte heller :(

IngelaMollly sa...

Bim HD: Ha ha ha =) Ja Lindex hör till en av dem som också borde sponsra mig ;-) Att jag hittade den där tunikan handlar väl mest om att jag är dålig på att rensa och samlar på mig för mycket helt enkelt ;-)