onsdag 27 maj 2009

Dagens

Dagens outfit:
¨Today I'm wearing this¨ linne Avanna
Skjorta JC
Kjol Sisters
Bling bling bälte med nitar & strass Saddler gammalt som gatan
Strumpbyxor Twilfit
De kära sandalerna Din sko
Armband H&M Herr + Cubus
Det lutar åt att dessa sandaler är de enda jag kommer att synas i framöver; jag vet inte vilken dag i ordningen... De är så sköna och så gillar jag att det är en liten kilklack för jag äger så gott som inga skor med klackar, tycker inte att jag kan gå snyggt i dem...;-(

10 kommentarer:

Sara sa...

Härligt att det blir varmare och varmare ute så att man kan gå i snygga sandaler.
I dag har det dock blåst tokmycket här. Frusit :(

Nu måste jag stressa vidare...

Lisa sa...

Du borde visa sandalerna på nära håll någon gång! Skulle vilja se hur de ser ut.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snyggt!
coolt skärp!

Eva Agnes sa...

Kära dotter!
Har kostat på mig ett par sandaler á la dina. Köpte dem på Fransa/Vila.
Ska visa en bild senare. Kunde inte låta bli. De var såååååå sköna och såååå snygga.

Snyggt nagellack!
Kramar din mor

IngelaMollly sa...

Sara: Ja, visst är det härligt? Men nu har vi nog fått blåsten från er för ikväll är det jättekallt! brrrrr.

Lisa: Det är på gång! =)

Glamour-och-fläskpannkaka: Tack=)

Eva Agnes: Det gjorde du rätt i! =) Väntar med spänning på bild =)

Nina - Glamourmamman sa...

Tack, vad glad jag blir :-)
Ser att du också har införskaffat ett Avanna-linne. Det är min 4:e top från henne :-) Ha en fin kväll!

Mrs J sa...

Mitt Avanna-linne i silver klias och sticks :-/ Har inte lyckats använda det.

IngelaMollly sa...

Nina - Glamourmamman: Jag menar det =) Ja, jag älskar hennes toppar och skulle gärna vilja ha dem alla! Tyvärr har jag inte fått med ett sådant fint kort ;-)

Mrs J: Vad säger du? Fy vad trist! det är det absolut värsta jag vet; kläder som klias eller sticks; kan t ex aldrig ha mohair eller ullkläder ;-(

Malin sa...

Snyggt!

IngelaMollly sa...

Malin: Tack =)