söndag 17 maj 2009

Dagens

Dagens outfit:
Klänning + skärp Flash
Leggings H&M
Sandaler Don & Donna
Guldhalsbandet + armband Pieces & African art
Idag har jag njutit av det underbara sommarvädret för i morgon kommer tydligen regnet ;-( Det är väl samtidigt det som är så speciellt med den svenska sommaren och att vår natur är så grön och fräsch. När jag bodde i Californien kunde jag ibland sakna den grönskan för där var det mesta sönderbränt av den starka nästan dagliga solen. Missförstå mig rätt nu för jag hade en fantastisk vistelse där och tycker det är oerhört vackert men jag uppskattar verkligen de skiftande årstiderna nästan mer efter jag flyttade tillbaka till Sverige igen.

10 kommentarer:

Erika sa...

Så fint!

Det är verkligen härligt med alla årstider. Var och en vacker på sitt sätt.

Sv. Belåten trötthet är den bästa =)

Eva Agnes sa...

Jag åker till London i morgon och vidare till Paris på tisdag.
Kramar Mammi

Att ha det gott sa...

MYCKET mycket snyggt

Hos Käthe sa...

Tjusigt! Måste bara fråga dig hur du tycker sandalerna är i storlek. Och om de är bekväma. Ångrar mig så att jag inte köpte dem. :)

IngelaMollly sa...

Erika: tack=) Visst är det så? ;-)

Eva Agnes: Ha det så underbart =) Hade behövt prata med dig, åker du tidigt imorgon?

Att ha det gott: Tack, vad glad du gör mig =)

HosKäthe: Tack =) Jag har svarat dig på din blogg.

Sara sa...

Underbar färg på din klänning.

Absolut ska våra fyra årstider och skiftningarna mellan dem uppskattas. Kanske lättare att göra det med lite California-distans?!

IngelaMollly sa...

Sara: Tack=) Ja, kanske det ja, du har helt klart en poäng där =)

anna sa...

Vilken grymt fin outfit, supersnyggt, jag har jobbat på Don och Donna och gjort den kollektion, för 3 år sen! Kul att se att du har sandaler därifrån!

Miss M sa...

Shit Molly, du är verkligen så snygg =)

Jag ÄLSKAR dina outfitsbilder =)

IngelaMollly sa...

Anna: Tack =) Jag har gillat Don & Donna sedan jag var tonåring; minns fortfarande mina kornblå pumps och ett par stövlar med gulddetaljer som jag älskade!

Miss M:Tack för att du är så himla snäll! =)