lördag 9 maj 2009

Budskap

Nyckeln till mitt hjärta?
Bilder från Tarbys




Välkommen lördag! Jag ska snart iväg och jobba men bara 4 timmar idag, lyxigt jämfört med att jobba heldag. Det är så där jag får se på det; att glaset är halvfullt istället för halvtomt osv.
Jag gillar budskap och citat, jag tycker de som tilltalar mig hjälper mig att se positivare på saker, att orka med tillvaron om/när något tufft händer... Jag har precis lyssnat på Lasse Bengtsson i TV4 Nyhetsmorgon som säger att han tycker uttrycket Carpe Diem börjar bli lite uttjatat.... Jag förstår vad han menar men jag tycker väldigt mycket om det ändå och försöker leva därefter. Smycken med budskap tilltalar mig mycket. De här från Tarbys i Västerås skulle jag inte ha något emot. Vad gör ni idag?

6 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Tjatar och gnatar på en ovillig dotter som har
Matte prov i veckan

Miss M sa...

Håller med, jag älskar också budskap och citat. Har ju som sagt alltid älskat ord och deras makt =)

Älskar alldeles specifikt nycklar som symbol, för de står just för att öppna dörrar, vilket jag tycker är en oerhört vacker symbolik :)

Nina - Glamourmamman sa...

Gud vad fina, jag älskar halsband med budskap! Lite dyra bra tycker jag... Men man kan ju önska sig :-) Ha en mysig lördag!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Känns igen! visst blir man trött på sig själv ibland när man måste tjata? ;-)

Miss M: Håller med du! =)

Nina - Glamourmamman: Jag också och jag håller med om att de är dyra men jag kunde inte låta bli att visa ;-)

Pia Wester sa...

Jag behöver spypåse ibland för att stå ut med Lasse....

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: Ha Ha Ha =)))) vet du att jag älskar din humor? ;-)