fredag 29 maj 2009

Dagens


Dagens outfit:
¨Fashion against aids¨ topp, byxor och halsband H&M
Sandaler Donna girl
Favoritguldarmbandet som är en present+ det svarta S.H.E. som är gjort av den här gulliga tjejen
Vilken modepelare jag blev för H&M idag då, inget medvetet utan jag såg det nu när jag satt och skrev var kläderna kommer ifrån. Dax för sponsring där med ;-)
Underbart strålande härligt sommarväder vilket klart måste firas ikväll med goda vänner på sta'n och imorgon är det ju Pingstafton, någon som ska på bröllop?

4 kommentarer:

elisabet sa...

Vad fint, armbandet var ju helt underbart, vill också ha!

Sara sa...

Härligt.Ni verkar ha lika fint och varmt väder som det är här. Underbart.
Synd bara att min man jobbar hela helgen.

Pingstafton... haha, hade jag ingen aning om :)

Att ha det gott sa...

Mycket snyggt
Hoppas att du får en TREVLIG HELG

IngelaMollly sa...

Elisabet: Tack =) Jag föll direkt för det

Sara: Ja, vädret är fantastiskt just nu. Ja jag vet hur det är med helgjobb och extra mycket att göra när barnen är små...

Att ha det gott: tack rara, hoppas du mår lite bättre?