fredag 29 maj 2009

Klackarna i taket

Bild från Bokus

En mer passande titel för mig än boken How to walk in high heels blir svår att hitta just nu. Den måste helt klart införskaffas och plöjas från pärm till pärm! Vem vet innan sommaren är över kanske jag skrider fram majestätiskt på 10 centimeters klackar....;-) Wow vilken fröjd för ögat, or not! ;-) Om jag läser boken blir jag också en expert på att äta ostron, diskutera politik och att installera tjuvlarm, bara en sådan sak =)
Nu ska vi ner på sta'n och träffa vännerna G och J för att njuta av det ljuvliga sommarvädret som parkerat sig över Sverige. Vad gör ni en kväll som denna?

7 kommentarer:

Erika sa...

Den där boken vill jag läsa, verkar intressant =)

Miss M sa...

Jag är definitivt expert både på att diskutera politik och att gå i 10 cm klackar =) *hmm* undrar om det finns en bok hur man blir proffs i att käka ostron *S* ;)

Ikväll laddas batterierna inför de 2 kommande veckorna tills jag slutar och många glas vin har sköljts ner *slurp*=)

Mrs J sa...

Finns det ingen bok om hur man blir expert på att få barnen att lägga sig i tid? Den boken skulle jag behöva!

Sara sa...

Den där boken verkar jätterolig och ett måste för alla oss tjejer/kvinnor.
En perfekt liten handbok. Vill också läsa den.
Ha en fin dag - kram.

IngelaMollly sa...

Erika: Ja, visst gör den? =)

Miss M: Du är begåvad du, du blir även expert på att äta ostron om du läser denna lilla bok ;-) Det är du helt klart värd vännen! =)

Mrs J: Det finns det garanterat, frågan är om råden hjälper? ;-)

Sara: Ja visst verkar det vara en liten pärla för oss? =)

anna sa...

jag har boken hemma, på engelska, en riktigt dålig bok, köp den inte!

IngelaMollly sa...

Anna: Ajdå! Vad synd att jag gjorde reklam för den...;-/