söndag 31 maj 2009

Dagens

Vi har firat Monsieur A:s mamma, min svärmor i eftermiddag och då såg jag ut så här:
Klänning + linne Lindex
Guldsandaler Din sko
Guldhalsband med blått hjärta Guldfynd
Turkosa och blåsvarta armbandet House of Natalia
Vilken underbart härlig sommardag och kväll det har varit. Vi tog en premiärtur med båten idag, vilken lycka! Så rogivande att sitta och guppa i båten med vattnet som kluckar runt omkring och fåglarna som kvittrar på de små öarna runt omkring. Det var flera som badade och jag var väldigt väldigt nära men tyckte det såg lite otrevligt ut med allt pollen som låg i vattnet. Hoppas ni har haft en härlig dag!

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Åhh så fin du var
jag är tyvär alldeles för kort för långklänning

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: tack =) Ja, det är lite gränsfall för mig med, jag är inte speciellt lång heller...

Eva Agnes sa...

Det där var ruskigt snyggt, tycker jag.
Synd att jag inte fick se dig.
Kramar mammi

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Tack, snart! =)

Käthe sa...

Oj, vad snyggt med hellångt!

anna sa...

du är så fin i alla kläder Molly, men hur mycket olika har du? Jag känner mig besegrad, men det är bra, jag ska visa din garderob nästa gång Mr.N gnäller över att min garderob svämmar över. Nejdå säger jag bara Molly är värre, du skuller se hennes garderob ;-)

IngelaMollly sa...

Käthe: Tack=)

Anna: Tack=) Då kan du ju bara tänka dig vad min A gnäller ;-/ Jag sparar på mig alldeles för mycket, köper för mycket och är en sucker vad gäller rea och fynd ;-)