torsdag 21 maj 2009

En dröm i tyll


Bild från H&M
Suck! Den här kjolen är ju som en dröm! Jag är inte säker på att jag kan motstå den.... Är det mina barndoms prinsess och Lucia drömmar som spökar och ligger och väntar på att äntligen bli uppfyllda? Mamma har berättat att jag skred fram i Luciakrona och nattlinne mitt i sommaren uanför vårt hus! ;-) Jag kanske ska slå på stort och investera i ett par balettskor också?
Näeee får nog dra igång med favorituttrycket ¨köpstopp¨ och ¨rensa¨ den här månaden, det här håller inte! Klarar jag det?.....

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

du skulle vara super fin i den

Miss M sa...

Haha, jag hade köpstopp I mars månad, det höll 3 hela dagar!!! ;)Superfin var den iaf =)

Tävla om ett finfint armband på min blogg sötnos, det är ju inget du köper iaf ;)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tror du det? Vad snäll du är =)

Miss M: Hmmmm... visst är den? Naturligtvis är jag med och tävlar, vi pratar ju armband! =)

anna sa...

Den är superfin, fin att ha som underkjol också, så man får en vippig kjol, det är inne nu! Jag stöder ditt köp! Kommer kanske till och med att köpa en själv också!

Tesstamente sa...

När man hittar nåt sånt där fint så kan inte köpstopp eller rensning stoppa en.. köööp;-)

IngelaMollly sa...

Anna: Visst är den? Och vilket bra tips! du har verkligen superkoll på läget, visst ska du ha en sådan! =)

Tesstamente: Tack, precis vad jag ville höra! =)

Marikka sa...

Jättefin kjol, du skulle vara fin i den. Även jag älskar, och har alltid älskat, princess- och ballerinakjolar trots att jag alltid varit lite av en "pojkflicka" för övrigt.

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack, vad snäll du är =) Skönt att höra att jag inte varit ensam om dessa prinsessdrömmar...;-)