fredag 22 maj 2009

Dagens


Dagens outfit:
T-shirt, jeans och kavaj Gina tricot
Skor Björn Borg
Armband Cubus
Så nu har jag visat er veckans armbandsfynd, undrar om jag kan få lite rabatt från Gina när jag visar så mycket kläder från dem? ;-)
Tycker jag ser lite lätt klämkäck ut på bilden vilket kan ha och göra med en kombination av icke så road son att stå på blött golv och vilja tillbaka till datorn och att det har varit hysteriskt mycket att göra på jobbet idag så jag var nog fortfarande lite speedad antar jag...

9 kommentarer:

Linda sa...

Läckra armband!

Miss M sa...

Vet du vad Molls, du borde få bli deras nya ansikte =) Tycker du är så underbart vacker ska du veta =)

anna sa...

jag tycker du är lika fin som alltid, Gina borde ha dig som sitt ansikte istället för den danska pinnen som ålar runt i bikini!

Anonym sa...

Snyggt som attan! Kanske man borde ge Ginas jeans en ny chans, Ginas jeans brukar aldrig sitta på mig... Är dom på bilden nya eller gamla?

Agneta

Miss M sa...

"Fredagsbarn är kärleksfulla, trofasta.
De förstår att skapa ett lyckligt hem och har i regel tur med kärlek.
Fredagsbarn är goda och givmilda. Fredagsbarn gör gärna gott."

Inte så illa va ;)

Att ha det gott sa...

Anna säger precis det jag vill säga

IngelaMollly sa...

Linda: Tack, ja jag älskar sådana där karamellfärger, speciellt på sommaren =)

Miss M: Men vad snäll du är! =) Du ska bara veta vilka komplex jag haft men haven't we all? ;-)

Anna: Tack,vad snäll du är=) Hade sett ut om kurviga Molly hade ålat runt där istället =)

Agneta: Tack =) Jag brukar heller aldrig kunna ha Ginas jeans så jag blev jätteförvånad när jag provade dessa. Tror jag köpte dem i februari och modellen heter regular eller normal eller ngt sådant ;-)

Miss M: Nej verkligen inte! Tack vännen! =)

Att ha det gott: tack =) så gulligt och så snällt! =) Vi hade i alla fall fått ett gott skratt om jag hade ålat runt där...;-)

Nina - Glamourmamman sa...

Haha, jag har tänkt samma sak om mig själv :-) Bär ju Gina-kläder så gott som dagligen :-) Snyggt armband! Ha en härlig lördag!

IngelaMollly sa...

Nina - glamourmamman: eller hur? de borde sponsra oss båda ;-) tack! =)