måndag 11 maj 2009

Klänningsfrosseri

Bild från Amazon
Jag älskar verkligen klänningar! Det finns ingen gräns för hur många jag har, vill ha och kan äga. Enligt mig är klänningen det perfekta plagget som går att kombinera till oändlighet och som kan bäras vid alla tillfällen och i alla sorters väder.
Därför var det ren lycka när jag ¨sprang¨ på den här lilla karamellen. Fabolous frocks innehåller olika stilar från det senaste decenniet som också har bjudit på de största förändringarna vad gäller modet. Då längden på kjolen/klänningen skiftat från vad till lår. Naturligtvis bjuds läsaren på jättefina bilder.

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Grattis vilket bra fynd
Jag älskar också klänningar nu

Eva Agnes sa...

Det där känner jag igen. Redan som tvååring fanns det inga begränsningar för dig och klänningar.
Dina älsklingsklänningar från det du var liten försökte du dessutom ta på dig när du vuxit upp till en fem-sexåring... *leende*

Kramar Mammi

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Det har sina fördelar att jobba på bibliotek;-) visst är det underbart med klänningar?

Eva Agnes: Ränderna går aldrig ur...i dubbel bemärkelse;-) Kommer du ihåg hur älsklingarna såg ut? Har ett svagt minne av en med rosenknoppar som jag tror mormor sydde?...

Omentjej sa...

Åh, you and me both babe! =) Klänning är verkligen det perfekta plagget. Tog på mig jeans igår em. och det kändes jätteobekvämt.
Den där boken ska jag ta & köpa! =)